Primarna funkcionalnost sistema je obveščanje zaposlenih oziroma vseh uporabnikov sistema. Vse objave in obvestila se kategorizirajo po naročnikovi želji. Število kategorij je neomejeno, npr.:obvestila, napake, dogodki, predlogi, ... Po želji naročnika se lahko implementira funkcionalnost epoštnega obveščanja ob vsaki objavi. Obveščanje se lahko tudi prilagaja glede na nivo uporabnika.
Sistem omogoča klasifikacijo uporabnikov v več različnih kategorij. Vsaka kategorija ima lahko svoje pravice. Npr.: Zaposleni lahko samo gledajo ter spremljajo objave ter novice. Uprava lahko novice objavlja ter jih ureja. Število uporabnikov sistema je neomejeno, tako je tudi število kategorij objav.
Na sistemu je vedno odprta klepetalnica, ki je namenjena kakršnim koli vprašanjem, na katere lahko odgovori katerikoli uporabnik sistema. Klepetalnica je namenjena tudi skupnim pogovorom ter razpravam. Vse objave imajo podatek kateri uporabnik jih je objavi za lažje opazovanje in nadzor nad uporabniki.
Sistem je integriran ter povezan z google drive shrabo, preko katere lahko uporabniki sistema dostopajo do skupnih dokumentov in jih po želji ter seveda glede na dovoljenje dokumenta urejajo direktno na spletu.
Sistem je optimiziran ter pripravljen na kakršne koli spremembe ali dodatke na željo naročnika. Sistem se lahko vzpostavi kot nova domena ali pa kot poddomena že obstoječe domene. Do sistema je omogočen dostop tudi izven lokacije oziroma od doma.